ISO 10002 Müştəri Məmnuniyyəti İdarəetmə Sistemi

İndiki vaxtda rəqabətin artması ilə müştərilərin gözləntiləri və tələbləri bir çox təşkilatlar tərəfindən qarşılanmağa başlamışdır. Belə olan halda rəqabət üstünlüyü əldə etmək və məlumatlılığı artırmaq çətinləşib. Bu səbəbdən ISO 10002 Müştəri İdarəetmə Sistemi təşkilatları dəstəkləyir. Müştəri məmnuniyyətini təmin etmək,saxlamaq və müştəri şikayətlərini idarə etmək üçün təşkilata xidmətlər təqdim edir. ISO 10002 təlimi şirkət daxilində Müştəri Məmnuniyyəti İdarəetmə Sisteminin tətbiqi prosesində böyük əhəmiyyət kəsb edir. ISO 10002 təhsili alan şirkətlər standarta daha asan və tez inteqrasiya edərək sertifikatlaşdırma mərhələsindən daha asan keçə bilirlər. Şirkətlər ISO 10002 təlimi almasalar, sonrakı mərhələlərdə həyata keçirilməli olan sertifikatlaşdırma orqanları ilə əlaqələri planlaşdırmaqda çətinlik çəkəcəklər. Bundan əlavə, ISO 10002 təhsili çərçivəsində hazırlanması lazım olan sənədlər izah edildiyi üçün şirkətlər bu mövzuda dəqiq planlaşdırma edə bilərlər.

Əsas Prinsiplər:
Şikayəti kimin həll edəcəyi və necə həll ediləcəyi barədə şəffaf olmaq.
Şikayətlərin həlli prosesində əlçatan olmaq.
Müştəri şikayətlərinə ən qısa zamanda cavab vermək.
Şikayətlərin həlli prosesində hamıya qarşı obyektiv olmaq.
Şikayətlərin həlli prosesində müştəridən haqq almamaq.
Müştərinin şəxsi məlumatlarından yalnız şikayətin həlli prosesində istifadə etməklə məxfi saxlanılması.
Rəylərə açıq olmaq və həll yollarına müştəri yönümlü yanaşmaq.
ISO 10002 Müştəri Məmnuniyyəti İdarəetmə Sistemi sertifikatı üzrə qiymət təklifi almaq üçün formu doldurub e-mail vasitəsi ilə bizə göndərin.
  • SİSTEM MƏSLƏHƏTLƏRİ
  • Kimlər Tətbiq Edir?

Müasir rəqabət mühitində məhsul və xidmət sahələrindəki yeniliklər müəyyən edilmiş performans səviyyələrinin yenidən müəyyənləşdirilməsinə gətirib çıxarır. Müştəri məmnuniyyəti sisteminin qurulması, müştərilərin ehtiyaclarını idarə etmək və markalarını qorumaq üçün uğurlu biznes üçün vacib bir tələbdir. Bu standart müştəri şikayətlərini uğurla həll etmək üçün əsas tələbləri müəyyən edir və biznesinizdə müştərilərin narazılığı ilə mübarizə aparmağa kömək edir.

ISO 10002 yalnız müştərilərlə birbaşa əlaqəsi olan şirkətlərdəki satış və ya satış sonrası xidmət bölmələri üçün deyil; Müştəri məmnuniyyəti baxımından dizayn, istehsal, AR-GE və insan resursları kimi digər bölmələr üçün də çərçivə çəkir. Ona görə də fəaliyyət sahəsindən asılı olmayaraq hər bir şirkətə şamil edilə bilər. Standart müştərilərini sevindirmək və onların gözləntilərini qarşılamaq məqsədi daşıyan kiçik və orta biznesdən tutmuş qlobal şirkətlərə qədər bütün səviyyələrdə olan müəssisələr tərəfindən tətbiq oluna bilər.